13 juni startschot Sportdorp Maasbree

Op zaterdagmiddag  13 juni a.s. zal het startschot plaatsvinden van Sportdorp Maasbree met een openingsevent onder de naam Family Fit. Deze activiteit maakt onderdeel uit van het project dat de sportverenigingen en stichting Bree op dit moment aan het ontwikkelen zijn.

Tijdens het openingsevent worden daarom diverse activiteiten aangeboden voor jong en oud om hen kennis te laten maken met vernieuwend sportaanbod, informatie over gezondheid en bewegen. Bovendien zullen op deze dag ook op initiatief van VC Asterix, HV BSAC en MVC'19  diverse balsportactiviteiten plaatsvinden. Activiteiten vinden zowel in de kern Maasbree als op de sportieve omgeving plaats aan de Breetse Peelweg (sportvelden MVC'19 en Dynamic).

Klik hier voor meer informatie over event Family Fit en hier voor het BAMM-toernooi.