Medewerker Gezonde Leefstijl

In Maasbree maken we sinds 2012 met veel succes gebruik van een ervaren medewerker gezonde leefstijl in de persoon van Marlieke Verstraten. Ze houdt zich bezig met het bevorderen van een actieve en gezonde levensstijl en het lekker in je vel zitten. Tevens fungeert ze als verbinder en ondersteuner om initiatieven van lokale partners op het gebied van sport, bewegen en gezondheid in te zetten binnen het onderwijs passend bij hun visie en werkwijze.

Daarnaast stimuleert zij samenwerking tussen partijen (zoals onderwijs, (sport)verenigingen, kinderopvang, zorg- en welzijnsinstellingen e.d.) die invloed hebben op de leefstijl van onze inwoners. Voor verenigingen staat zij klaar om hun te ondersteunen bij de hulpvragen.

Kortom, ze wil met haar inzet eraan bijdragen dat een gezonde(re) keuze een gemakkelijke keuze wordt.

Heeft u vragen neem dan contact op met onze medewerker gezonde leefstijl. Zij helpt u graag en staat voor u klaar!

Marlieke Verstraten

medewerker Gezonde Leefstijl