Aanvraag subsidie voor vernieuwend sport- en beweegaanbod

Alle sportverenigingen en andere initiatiefnemrs in de kern Maasbree kunnen een beroep doen op de subsidie die beschikbaar is vanuit onze stichting. Het maakt daarvoor niet uit of de vereniging lid is van de stichting. De stichting zet daarmee de intentie van sportdorp door en wil partijen actief ondersteunen om vernieuwend aanbod te realiseren.
Ondersteuning bij het opmaken van de aanvraag is mogelijk en hiervoor kan contact worden opgenomen met Geert Peeters (info@stichtingbree.nl). Ingediende aanvragen worden door de stuurgroep bekeken en na goedkeuring vindt toekenning van de opstartsubsidie plaats. In de afgelopen periode zijn opstartsubsidies verstrekt voor o.a.:

-BAMM toernooi (MVC'19/VC Asterix en BSAC),
-Beachtournooi (VC Asterix/BSAC)
-Battle Run Maasbree
-Fit, veilig, valbreken (Majuso)
-Dynamic tennis (BCM'80 en LTC Maasbree)
-Wandelingen door LAnk van Bree (wandelinitiatief)

Projecten zullen moeten voldoen aan de criteria vernieuwend, duurzaamheid en samenwerking met andere partijen/verenigingen in Maasbree waarbij uiteraard een koppeling kan plaatsvinden met de behoeftepeiling die verricht zijn.

Klik hier om het aanvraagformulier voor de opstartsubsidie te openen.